سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۲۲ هزار داوطلب هلال احمر در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برنامه ریزی برای جذب ۲۲ هزار داوطلب جدید تا پایان امسال در استان خبر داد.

کاوسی در نشست ویدئو کنفرانسی شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به اینکه تا پایان امسال  یک میلیون و ۴۰۰ هزار داوطلب جدید در کشور عضو جمعیت هلال احمر می‌شوند،گفت: در این راستا سهمیه استان خراسان جنوبی جذب ۲۲ هزار داوطلب در نظر گرفته شده است.

او بابیان اینکه دوستداران انسان و انسانیت هر زمان اراده کنند می‌توانند داوطلب هلال‌احمر شوند، افزود: در راستای تحقق این مهم در گام نخست باید دبیرخانه جذب تشکیل و امور با جدیت رصد شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز علاوه بر افزایش آمار داوطلبان باید به فکر ترویج و گسترش مفاهیم داوطلبی نیز باشیم، بیان کرد: جوامع شهری و روستایی ما باید آگاهی پیدا کنند که داوطلبی فقط محدود به یک کارت سازمانی نیست بلکه تعهدی است که باید با جدیت ادا شود.

او با بیان اینکه داوطلبان، هم ثروت مادی و هم ثروت معنوی جمعیت هلال‌احمر به حساب می‌آیند، عنوان کرد: بهره بردن از این ثروت‌های پربرکت قطعا با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و اصولی نتیجه‌بخش است.

کاوسی ضمن تقدیر از تمامی اعضا، داوطلبین و همچنین روسای شعب هلال احمر استان در مدیریت و ارائه خدمات مطلوب به زلزله زدگان اخیر شهرستان بشرویه، عنوان کرد: در این حادثه خدمات هشت خانه هلال منطقه بسیار قابل تقدیر و تاثیرگذار بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه خانه‌های هلال و توسعه مدیریت سوانح جوامع محور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: جمعیت هلال احمر اگر امروز وجهه اجتماعی خوبی دارد به دلیل همراهی و از خودگذشتگی نیرو‌های داوطلب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.