سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جرمی رنر از زیر تیغ جراحان خارج شد

جرمی رنر که به دلیل تصادف در طوفان آمریکا در بیمارستان بستری بود و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد، از زیر تیغ جراحان خارج شد.

به نقل از گاردین، سخنگوی جرمی رنر، بازیگر نقش هاکای (Hawkeye) در سری فیلم‌های انتقام‌جویان (The Avengers) تأیید کرد که جرمی رنر پس از جراحات وارده به قفسه سینه و جراحات ارتوپدی ناشی از تصادف در روز یکشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفته است و وضعیت وی وخیم، اما پایدار است.

این بازیگر ۵۱ ساله در روز سال نو در حین رانندگی با ماشین برف‌روبی در نزدیکی خانه خود در رنو، نوادا، به شدت مجروح شد و با هواپیما به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی او دوشنبه شب گفت که ستاره انتقام‌جویان به دلیل جراحاتش روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

سخنگوی رنر در بیانیه‌ای گفت: «خانواده جرمی مایلند از پزشکان و پرستاران فوق‌العاده‌ای که از او مراقبت می‌کنند، نیرو‌های آتش‌نشانی و نجات Truckee Meadows، کلانتری شهرستان واشو، شهردار شهر رنو، هیلاری اسکیو و خانواده‌های کارانو و مورداک تشکر کنند. آن‌ها همچنین به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و از حمایت طرفداران وی قدردانی می‌کنند.»

شبکه TMZ گزارش‌های شاهدان عینی را از همسایگان رنر گزارش داد که می‌گفتند این بازیگر صبح یکشنبه در حال برف‌روبی جاده‌ای بود تا خانواده‌اش بتوانند پس از طوفان و برف از خانه خارج شوندو یکی از همسایه‌ها گفت که برف‌روب، علی‌رغم ویژگی‌های ایمنی، از روی یکی از پا‌های رنر رد شد.

بر اساس گزارش‌ها، او خون زیادی در اثر جراحت از دست داد و همسایه دیگری که پزشک است، تا رسیدن امدادگران، روی پایش تورنیکت گذاشت.

دفتر کلانتری شهرستان واشو در بیانیه‌ای اعلام کرد که صبح یکشنبه ساعت ۹ صبح به یک آسیب تروماتیک در منطقه بزرگراه Mt Rose در رنو، نوادا پاسخ داده است و گفته می‌شود که رنر تنها طرف درگیر در این حادثه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.