سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت بنیاد برکت از طرح های دانش بنیان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی از امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت و پارک علم و فناوری در استان خبر داد.

موسوی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در دی ماه امسال امضا شد.

او افزود: این تفاهم نامه برای راه‌اندازی ۲۰۰ طرح دانش‌محور در استان امضا شده است.

موسوی ادامه داد: حمایت از هسته‌ها و واحد‌های فناوری مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی از طریق راه‌اندازی و توسعه ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان و دانش‌محور در خراسان جنوبی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوب عنوان کرد:‌تاکنون در استان ۴۰ درصد طرح های دانش بنیان با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه اندازی شده است.

او تصریح کرد: بنیاد برکت تا امروز با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی ۱۶ استان از جمله خراسان جنوبی برای راه‌اندازی ۳ هزار و ۲۰۰ طرح دانش‌محور با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این طرح‌ها می‌توانند از حمایت تسهیلاتی با بهره ۴ درصد و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان استفاده کنند.

او گفت: در صورتی که طرح محصول محور باشد برای تولید انبوه نیز بنیاد برکت مشارکت خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.