سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۰۰۰ واحد مسکونی به مناسبت دهه فجر در زاهدان

جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

  راه و شهرسازی شهرستان زاهدان اعلام کرد: تاکنون ۹۴۵۱ تعداد پروژه مسکن ملی در زاهدان در حال ساخت است و بطور میانگین ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۸۴۰۱ شغل ایجاد شده است.

بر اساس اعلام اداره راه و شهرسازی شهرستان زاهدان، پیش بینی می شود دهه فجر امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در شهرستان زاهدان بهره‌برداری برسد و همچنین طبق اعلام بنیاد مسکن ۱۱۰ واحد مسکونی شهری و ۴۰ واحد مسکونی روستایی در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان و بلوچستان نیز در جلسه بررسی وضعیت مسکن ملی استان نیز گفت: سهمیه چهار ساله طرح نهضت ملی مسکن در استان ۹۸ هزار و ۱۹۶ واحد بوده که این اداره کل تاکنون اقدام به تامین زمین برای ساخت ۱۱۵ هزار و ۹۴۱ واحد کرده است.

عطاء اله اکبری اظهار داشت: با اقدامات مطلوب این اداره کل در تامین به موقع زمین تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: همچنین به منظور کمک به تامین خدمات زیربنایی نظیر برق و شبکه فاضلاب در سایت طرح نهضت ملی مسکن استان اقلام مورد نیاز شامل لوله و اتصالات، کابل و ترانس برق مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت صندوق ملی مسکن خریداری و تحویل دستگاههای متولی شده است.

اکبری تاکید کرد: همچنین به منظور کاهش قیمت تمام شده واحد مسکونی این طرح مهم ملی در استان جلسات متعدد با شهرداری و سازمان نظام مهندسی برگزار شد که منجر به اعمال تخفیف ۵۰ درصدی هزینه های صدور پروانه ساختمان و خدمات مهندسی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.