سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دستگیری قاتل تا کشف دارو‌های غیرمجاز در فسا

مهم‌ترین حوادث ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز سه‌شنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاتل کمتر از ۶ ساعت در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: عصر ۱۱ دی ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در اثر نزاع و درگیری با اسلحه ساچمه‌زنی در یکی از روستا‌های شهرستان اقلید، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی دژکرد به محل حادثه اعزام و بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی اقلید گفت: ماموران با تحقیقات و اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند قاتل و ۴ نفر دیگر که در نزاع شرکت داشتند را در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به جرم خود مبنی بر اختلاف شخصی با مقتول اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی فشنگ شکاری و جنگی کشف و هر ۵ نفر افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: ماموران انتظامی داراب با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر نگهداری ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در ۲ منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن دو منزل ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ نوشاد گفت: برخورد با موتورسوارانی که با تردد در سطح شهر آلودگی صوتی و مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند مطالبه به حق مردم است و در این رابطه نیز با جدیت عمل می‌کنیم.

کشف دارو‌های غیرمجاز از واحد صنفی در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف انواع قرص و دارو غیرمجاز در بازرسی از ۸ واحد صنفی متخلف در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلف برخی افراد سودجو و فروش اقلام دارویی در واحد‌های صنفی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در این راستا و پس از صدور دستور قضائی، افسران پلیس ۸ واحد صنفی اعم از کالای پزشکی، لوازم ورزشی و عطاری را مورد بازرسی قرار داده و ۸ هزار و ۷۴۵ عدد قرص و ۳۱۲ قلم انواع دارو غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی فسا به تحویل اقلام مکشوفه به معاونت غذا و دارو اشاره کرد و گفت: واحد‌های صنفی مذکور پلمب و متصدیان با پرونده متشکله روانه مرجع قضائی شدند.

شناسایی عامل نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی، خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر این که فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب، تهمت و افترا و مطالب کذب علیه آتلیه عکاسی شاکی کرده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص خانمی ۲۰ ساله را شناسایی و با هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه انگیزه خود را وارد کردن خسارت مالی به شغل شاکی بیان کرد، گفت: متهمه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت به شهروندان هشدار داد: انتشار هرگونه مطلب توهین‌آمیز، هتک حیثیت، نشر اکاذیب و نیز تشویق سایر افراد و گروه‌ها به انتشار مطالب توهین‌آمیز جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد قانونی خواهد داشت.

کشف چوب قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی خنج حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این کامیون موفق شدند ۱۰ تن چوب قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی خنج با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های قاچاق را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف یک هزار و ۴۴۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران کلانتری "۱۱ زند" در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یک باب مغازه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه بازرسان علوم پزشکی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک هزار و ۴۴۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ شجاعی از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف خودرو سرقتی در بیضا

فرمانده انتظامی بیضاء از کشف یک دستگاه پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود نجفی گفت: در راستای طرح مبارزه با سرقت، ماموران انتظامی بیضا حین گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری سطح شهرستان به یک سواری پراید مشکوک و با رعایت موازین قانونی آن را متوقف کردند.

او گفت: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو مورد نظر مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی بیضا با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: سهل انگاری مالکان وسایط نقلیه و عدم رعایت نکات امنیتی از عوامل زمینه ساز سرقت است و می‌طلبد که شهروندان هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

جاساز شیشه در سپر خودرو

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف یک کیلو و ۹۷۰ گرم شیشه در بازرسی از سپر خودرو پژو خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، یک کیلو و ۹۷۰ گرم شیشه که در سپر خودرو به صورت کاملا حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه و تحویل آنان به مرجع قضائی، گفت: ماموران پلیس با اشرافیت و هوشمندی بالا، با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد قانونی انجام می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.