سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت استاندار سیستان وبلوچستان به مناسبت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
در طول تاریخ اسلام، همواره مردانی حماسه‌آفرین بوده اند که لحظه لحظه حیاتشان الگوی مقاومت و قطره قطره خونشان، تزریق حیات در شریان اجتماع بوده است؛ اسطوره‌هایی که شهادت را تعالی روح بشری و سعادت اخروی و نقطه فرازین حرکت انسانیت می‌دانند؛ سردار سلیمانی، از این سنخ مردان شریف و پاکباخته بود که با زندگی و شهادتش، شعر حیات طیبه را از نای جان سرود و زنده جاودانه شد.
قطعاً مجاهدت‌ها و رشادت‌های صادقانه حاج قاسم سلیمانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و مهمتر از آن فداکاری‌های بی‌نظیر و ارزشمند ایشان در ایجاد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و مبارزه با داعش و تکفیری‌ها را ملت بزرگ ایران، سوریه و فلسطین (جبهه مقاومت) هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.
امروز دشمن جوانان را هدف قرارداده چراکه می‌داند جوانان این مرز بوم رهرو راه سلیمانی بوده و در این راه، چون آن بزرگ مرد از جان خود خواهند گذشت، دشمن از مکتب شهید سلیمانی می‌هراسد چرا که ترویج عناصر بنیادین مکتب حاج قاسم همانا ولایت‌پذیری، عقلانیت دینی و مقاومت اسلامی خط قرمز آنان است.
سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرصتی است تا ضمن مرور دوباره مشی، مرام و سیر و سلوک این مرد بزرگ، حقیقت صدق الهی را برای خود دوباره تکرار کنیم.
اینجاب ضمن تسلیت سالروز شهادت این اسطوره مقاومت از درگاه الهی توفیق خدمت در راستای ارزش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مسئلت دارم.

محمد کَرمی
استاندار سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.