سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویلایی سازی در مسکن ملی محمدآباد اصفهان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از قرعه کشی و تحویل زمین به ۸۰ نفر از متقاضیان ساخت واحد‌های ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن محمدآباد خبر داد.

محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان اظهار کرد: از آغاز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن، یکی از دغدغه‌های مردم شهر محمدآباد تمایل نداشتن به آپارتمان نشینی بود که پس از اخذ دستور وزیر راه و شهرسازی این امکان فراهم شد در هر شهر به فراخور فرهنگ، اقلیم و نیاز آن شهر برای ساخت واحد‌ها اقدام شود.

او ادامه داد: با توجه به موقعیت فرهنگی و جغرافیایی، شرایط اقلیمی و وضع تامین زمین تصمیم گرفته شد واحد‌های مسکن ملی در شهر محمدآباد به صورت ویلایی و انفرادی ساخته شود.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن شهر محمدآباد، ۷۱۳ نفر متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بودند که از این تعداد ۵۳۵ نفر حائز شرایط اولیه و ۳۲۳ نفر تایید نهایی شدند.

فرازبخت با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶۱ نفر از متقاضیان اقدام به واریز وجه کرده اند گفت: با توجه به اراضی موجود برای واگذاری انفرادی زمین به ۸۰ نفر از متقاضیان مطابق با اولویت بندی قرعه‌کشی شد و با الحاق ۱۷ هکتار اراضی جدید اسامی سایر متقاضیان هم قرعه کشی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.