سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قانون دو بنز خطرآفرین

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از توقیف ۲ خودروی سواری بنز که نیمه شب گذشته با انجام حرکات خطر آفرین باعث نارضایتی مردم شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: ساعت ۲ بامداد امروز در پی وصول گزارشات مردمی مبنی براینکه ۲ دستگاه خودروی سواری بنز در خیابان توحید، چهارراه پلیس و چهارراه شریعتی باانجام حرکات خطر آفرین از جمله لایی کشی، دور ۳۶۰ درجه و کورس گذاشتن بایکدیگر باعث سلب آسایش عمومی و اختلال در عبور و مرور شدند موضوع در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: با رصد هوشمندانه صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راهور سرانجام خودرو‌های مذکور توقیف و به مرکز اجرائیات پلیس راهور استان اصفهان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چه برخوردی با رانندگان این خودرو‌ها شده است گفت: هر دو خودرو توقیف، رانندگان آن‌ها اعمال قانون و پس از شرکت در کلاس آموزشی به دلیل اختلال در نظم عمومی و انجام حرکات خطر آفرین به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه خیابان‌های شهر جای کورس گذاشتن و دور دور کردن نیست و افراد برای این کار‌ها باید به پیست‌های مخصوص مراجعه کنند افزود: کسانی که با رانندگی خطر آفرین خود باعث سلب آسایش مردم و ایجاد بی نظمی در عبور و مرور شوند بدانند که با برخورد سریع، قاطع و قانونی پلیس راهور مواجه خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.