سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور فرمانده کل سپاه:

سردار سلیمانی پایه گذار مقاومت و نهضت مستضعفان در جهان است

حجت‌الاسلام طائب گفت: مهمترین شاخصه سردار سلیمانی، ولایت مداری، یاور نیازمندان و توسل به ائمه اظهار بود.

حجت‌الاسلام طائب در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بافق با اشاره به رشادت‌های سردار گفت: مرز بندی با بیگانگان با وجود دعوت به همدلی و پایه اتحاد و وحدت از بارزترین خصوصیات سردار سلیمانی است.

مشاور فرمانده کل سپاه کشور خاطر نشان کرد: امروز آمریکا در منطقه، از توسعه مقاومت توسط سردار سلیمانی و همه افرادی که در حوزه مقاومت فعالیت می‌کنند، ترسیده است.

او بیان کرد: دهه اخیر در اسناد آمریکا به عنوان دهه سرنوشت ساز آمریکا و جهان است و سند امنیت آمریکا نشان می‌دهد که ما در نقطه عطف در تاریخ جهان هستیم.

طائب ادامه داد: استکبار جهانی در این سند اذعان دارد که شرایط رقابت قدرت‌ها تعیین و پنجره قدرت محدود می‌شود و جهان در حال ناپایداری و تقسیم شدن است.

او گفت: تغییرات آب و هوا، تروریسم، بیماری‌های واگیر دار، کمبود انرژی، تورم و مبارزه از شاخص‌های سند امنیت آمریکا است.

او افزود: استکبار اذعان کرده که ایران، حکمرانی غرب را زیر سوال برده و الگوی جدیدی به دنیا ارائه کرده که این الگو فراملی است.

طائب بیان داشت: آمریکا معتقد است ایران الگو دهنده به جهان است و الگوی غرب را تضعیف کرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه کشور گفت: مهار ایران هدف است چرا که غیر از این باشد، پنجره قدرت، به روی آمریکا بسته می‌شود.

او افزود: استکبار جهانی حل این مسأله را، بی ثباتی در منطقه و اغتشاش در ایران می‌داند و برای همین دنبال توطئه چینی است.

طائب بیان داشت: استکبار چالش‌های داخلی و بین اللملی آمریکا رامی خواهد در جنگ ترکیبی حل کند درحالیکه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف شکست توطه‌ها را در برداشته است.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در ابتدای این مراسم علاوه بر تحلیل رویداد‌های منطقه، سالروز شهادت سردار سلیمانی، رحلت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

در این آیین که در سالن همایش آهنشهر برگزار شد، بسیجیان و سپاهیان و جمعی از مسئولان بافق و اقشار مختلف مردم شرکت کردند و یاد و خاطره سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های او را گرامی داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.