سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیرزاده: حضور همزمانم در ۲ جا غیر قانونی نیست/ پنجره نقل و انتقالات تراکتور به زودی باز می‌شود

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور گفت: حضور همزمانم در کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و مدیریت سرخپوشان قانونی است.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه حضور همزمانش در  ریاست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و مدیریت سرخپوشان تبریزی غیرقانونی است، گفت: نه، غیرقانونی نیست. افرادی که در کمیته‌های انضباطی، استیناف، اخلاق و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هستند نمی‌توانند در جای دیگر باشند، اما عضویت در کمیته تدوین مقررات برای من مشکلی ندارد و می‌توانم همزمان در ۲ جا فعالیت کنم.  

او درباره اینکه پنجره باشگاه تراکتور به علت پرداخت نکردن ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه ترویس فرانسه بابت مبلغ رضایت نامه کوین فورچونه بسته شده است، گفت: این موضوع برای چند سال پیش است که پول رضایت نامه فورچونه پرداخت نشده است و باشگاه فرانسوی از تراکتور شکایت کرده بود. این مشکل تا ۵ روز دیگر برطرف می‌شود تا پنجره باشگاه باز شود و بتوانیم در موعد مقرر بازیکن در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم.

 قرارداد رضایی برای طرفین تفسیر خاصی دارد  

مدیرعامل تراکتور درباره  وضعیت کاوه رضایی عنوان کرد: او قراردادی با باشگاه دارد. ادبیاتی در این قرارداد وجود دارد که ممکن است هر طرف یک تفسیر خاصی داشته باشد اما قرارداد بین باشگاه و کاوه رضایی به گونه‌ای است که طرفین در صورت توافق یکدیگر می‌توانند آن را فسخ کنند. این قاعده همه جا وجود دارد. کاوه بازیکن خوب و ارزشمندی است. گرفتار آسیب دیدگی بود. در یکی، ۲بازی که انجام داد نشان داد در حد و اندازه تیم ملی است. امیدواریم به آمادگی مطلوب خودش برسد.

بدهی چندانی به  بازیکنان تراکتور نداریم 

او افزود: بازی کردن در استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه مسابقاتشان پخش می‌شود برای بازیکنان جذابیت دارد. تراکتور هم باشگاهی است که توجهات عمومی زیادی متوجه آن در داخل و خارج کشور است. به همین دلیل بازی کردن در این تیم هم افتخار است. با توجه به نگرانی‌هایی که بازیکنان در رابطه با مسائل مالی دارند، اکنون باشگاه بدهی آنچنانی به بازیکنان ندارد و سعی کرده پرونده‌‌هایش شسته رفته باشد.

نصب VAR در ورزشگاه ها هزینه زیادی دارد 

نصیرزاده درباره  اینکه آیا باشگاه تراکتور شرایط لازم را برای نصب VAR‌دارد، اظهار کرد: VAR هزینه بسیار زیادی دارد و نصب دوربین‌های خیلی زیاد را می‌طلبد. با توجه به تخصصی بودن موضوع، فدراسیون فوتبال نامه‌ای به تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و شرکت های حامی آن‌ها ارسال کرده است. مثلا برای سپاهان و شرکت فولاد مبارکه یا برای باشگاه آلومینیوم و شرکت آلومینیوم ایران، این نامه رفته است. گفته‌اند به خاطر استاندارد سازی و تطبیق با موضوعات باید هزینه‌های لازم را بپردازید. نامه‌ای که برای تراکتور ارسال شده به شرکت سرمایه گذاری دریک رفته و قرار شده آن‌ها هم به این موضوع کمک کنند.

مدیرعامل تراکتور گفت: از طرفی باشگاه‌هایی که بخش خصوصی هستند، چون مالک ورزشگاه نیستند به نوعی مستقر کردن خیلی از دوربین‌ها در آنجا هزینه بسیار زیادی دارد. امیدواریم سازمان ورزش و جوانان هم برخی از هزینه‌ها را تقبل کنند. چون این دوربین‌ها پس از نصب قابل برداشتن نیستند. یک اتفاق فرمان دارد. امیدواریم در ورزشگاه یادگار امام یا حتی شهید سلیمانی این اتفاق بیفتد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.