سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه تعطیل آهک هیدراته چرام فعالیت خود را از سر گرفت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه آهک هیدراته در چرام بالغ بر ۲ و نیم سال است که تعطیل و به صورت نیمه کاره رها شده بود، اما با پیگیری‌های انجام شده فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.

روزبهان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز‌های اخیر، به منظور توسعه پایدار و اشتغال زایی نشست‌هایی با مسؤلان مدیرعامل و مدیران شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران همچنین مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری غدیر و بخش‌های مختلف ایمیدرو انجام شد.

وی افزود: پس از بررسی راهکار‌های حل مشکلات طرح فسفات چرام، آهک هیدراته و طرح تولید اسید فسفریک چرام، مقرر شد پیمانکار جدید در چند روز آتی (نیمه دوم دی ماه) در محل طرح حاضر و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع فعالیت‌های طرح آهک هیدراته چرام اقدام کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات ارتقای پیشرفت فیزیکی این پروژه را متناسب با برنامه زمانبندی مربوطه آغاز و اجرایی نماید.

روزبهان بیان کرد: طرح تولید آهک هیدراته چرام ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن محصول پودر آهک را داشته و درصورت راه اندازی کامل مجموعه‌های سرمایه گذاری معادن فسفات کوه لار، کارخانه تولید کنسانتره فسفات، کارخانه تولید آهک هیدراته، طرح تولید اسید فسفریک و مشتقات مربوطه می‌تواند زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی به استعداد یکهزار نفر در این شهرستان را فراهم نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.