سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

جانشین انتظامی استان از کشف ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که قرار بود توسط فردی از شهرستان خاش به زاهدان حمل شود، با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ سید علی میر احمدی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی شبانه روزی بر روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر، از انتقال یک محموله مواد مخدر از منطقه مرزی روتک و محور مواصلاتی شهرستان خاش (جون آباد) به شهرستان زاهدان با خبر شدند و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش طی هماهنگی قضایی صورت گرفته و با هدایت لحظه به لحظه اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به محور مواصلاتی اعلامی اعزام و پس از شناسایی خودرو آن را توقیف کردند.

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک به طرز ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.