سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رسا؛ اولین گروه سرود با اجرای ترکیبی در کشور

سرپرست گروه سرود رسا گفت: گروه رسا اولین گروه سرودی است که با حرکت و نمایش اجرا دارد.

صابر پهلوان سرپرست گروه سرود رسا از گروه های برگزیده در رویداد موسیقی روایت سرباز گفت: گروه سرود رسا در ایام شهادت حاج قاسم سرودی را برای اجرا برنامه ریزی کرده و برای اولین بار این اجرا در رویداد موسیقایی روایت سرباز اتفاق افتاده است، همچنین این گروه ۸ سال فعالیت موسیقی دارد که با اجرای اثر درباره ایران در مسابقه عصر جدید اولین فرصت و فضا برای دیده شدن رسا بود.

به گفته پهلوان، آثار بعدی با گذر زمان برای سردار شهید، قاسم سلیمانی بوده است، اجرای ترکیبی سرود_نمایش از جمله اجرای‌های این گروه است که به روح پر فتوح حاج قاسم تقدیم شده است.

وی افزود: در این اجرا‌های ترکیبی، مجموع ۷۰ عضو دارد که با حرکت و خوانشِ سرود اجرای خود را به پایان می‌رسانند، گروه سرود با این تعداد تا به حال در کشور سابقه نداشته است.

سرپرست گروه سرود رسا گفت: گروه رسا اولین گروه سرودی است که با حرکت و نمایش اجرا دارد و از آن جایی بچه‌های گروه سن زیادی ندارند انرژی و زمان زیادی در راستای رسیدن به هدف صرف می‌شود، این گونه این گروه‌های خلاق و پر از انگیزه بایستی در جهت اعتلای هنر کشور حمایت شوند تا بتوان بر روی کودک و نوجوان کشور سرمایه گذاری کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.