سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

آموزش مجازی، فقط از طریق شبکه شاد مجاز است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در بخشنامه‌ای به مدارس تاکید شد برای آموزش مجازی، فقط از بستر شبکه شاد استفاده شود.

محمدرضا ابراهیمی با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان در شرایط جوی نامساعد گفت: متاسفانه این روز‌ها با پدیده سرما و آلودگی هوا مواجه و باتوجه به تعطیلی‌های مکرر ناچار به ادامه فرآیند تدریس به شکل مجازی شده ایم.

او یادآور شد: با توجه به تجربه آموزش غیرحضوری در دوران همه گیری کرونا، تلاش ما بر این است که فرآیند آموزش دچار مشکل و تعطیلی نشود هرچند که کلاس‌های آنلاین، علاوه بر سود، ضرر‌هایی نیز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه شبکه شاد تنها بستر مجاز تدریس غیرحضوری است اضافه کرد: شبکه شاد درسه سال گذشته ارتقا یافته و مشکلات آن رفع شده است.

ابراهیمی در مورد مخاطرات حضور دانش آموزان ابتدایی در فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه بیشتر تعطیلی‌ها برای دانش‌آموزان ابتدایی است و حضور آن‌ها در فضای مجازی بدون نظارت والدین مخاطراتی دارد و ممکن است برخی دانش‌آموزان گوشی تلفن همراه مجزا نداشته باشند، مقرر شد آموزش آنلاین نداشته باشیم و معلمان تدریس مبحث همان روز را آماده کنند و در گروه شاد کلاس قرار دهند تا دانش‌آموزان در طول روز از آن استفاده کنند.

او ادامه داد: دانش‌آموز محتوا را تماشا می‌کند و اگر تکلیفی مشخص شده باشد، برای معلم ارسال می‌کند تا بازخوردگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.