سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از قاچاق ۵۵۰ هزار لیتر سوخت در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان از اجرای طرح پایش جایگاه‌های عرضه سوخت و تانکر‌های سوخت رسان با کشف بیش از ۵۵۰ هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی کرمان گفت: همزمان با در پیش بودن آئین سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و به منظور ارتقاء امنیت محور‌های مواصلاتی استان و مقابله با فعالیت‌های زیانبار حوزه قاچاق سوخت، طرحی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح با پایش هدفمند جایگاه‌های عرضه سوخت و تانکر‌های سوخت رسان عبوری از محور‌های مواصلاتی استان ۳۰۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و در مجموع ۵۵۰ هزار و ۳۳۰ لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق و فاقد مجوز کشف و تحویل انبار شرکت نفت استان شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این خصوص ۲۸۰ پرونده تشکیل و ۳۱۹ متهم دخیل در قاچاق فرآورده‌های سوختی نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و لازم است یادآور شویم اینگونه طرح‌ها همزمان با این ایام که با حضور شمار زیادی از هموطنانمان در دیار کریمان روبرو هستیم به منظور ارتقاء امنیت محور‌های مواصلاتی استمرار خواهند داشت.

کشف ماینر‌های فعال در یک منزل مسکونی از سوی پلیس جیرفت

سرپرست انتظامی جیرفت از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق راه اندازی شده در یک منزل خبر داد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال شدند.

اوافزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از یک منزل مسکونی ۴ دستگاه ماینر قاچاق و ۶ عدد هواکش مرتبط با این دستگاه‌ها که به صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می‌کردند را کشف کردند.

سرپرست انتظامی جیرفت ارزش ریالی این دستگاه‌ها را بنا به نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم برای کمک به زیرساخت‌های اقتصادی در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بد بختی ادامه داره
۰۰:۴۸ ۱۳ دی ۱۴۰۱
بنزین لیتری 100 هزار کنین جلو قاچاق گرفته میشه همین تفکر بود که ملت نون شب ندارن برو کف خیابان ببین معلوم میشه تا این مدت چی کردین