سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد مصرف روزانه گاز در آذربایجان غربی شکست

رئیس اداره اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به رسیدن میزان مصرف گاز روزانه به مرز ۲۹ میلیون مترمکعب گفت: این رقم، بیشترین میزان مصرف گاز طی سال‌جاری در استان است.

علی محمودی رئیس اداره اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: این میزان مصرف، ۸۰۰ هزار مترمکعب بیشتر از روز پیش از آن و یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب بیشتر از ۲ روز پیش از آن است.

وی اضافه کرد: عمده افزایش صورت گرفته در حوزه مصرف گاز، مربوط به مصارف خانگی است و علت آن هم این است که بسیاری از شهروندان، دمای رفاه تا ۲۱ درجه را در منزل رعایت نمی‌کنند.

محمودی ادامه داد: در خصوص میزان مصرف امسال نسبت به سال گذشته، افزایش هفت درصدی را در آذربایجان غربی شاهد هستیم که بخشی از آن به علت افزایش مشترکان و بخش دیگر به علت عدم رعایت الگوی مصرف است.

رئیس اداره اندازه گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان غربی با توصیه به شهروندان برای رعایت الگوی مصرف و توجه به صرفه جویی در مصرف گاز افزود: متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها در منزل با لباس تابستانی حضور دارند و مصرف گاز را افزایش می‌دهند که می‌توان با پوشیدن لباس زمستانی، این مصرف را نیز به خوبی مدیریت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.