سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل فزآینده میراث‌فرهنگی و شهرداری در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بر تعامل فزاینده میراث فرهنگی و شهرداری اردبیل در راستای بهره‌برداری از رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تاکید کرد.

حسن محمدی ادیب گفت: با شروع رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و با توجه به اینکه در این رویداد شهر اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو تعیین شده است باید تعامل فزآینده‌ای بین میراث‌فرهنگی استان و شهرداری وجود داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در قدم اول باید شهر اردبیل حال و هوای شروع رویداد را به خود بگیرد و در این راستا باید تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی‌ها در سطح شهر انجام شوند که در این مورد هم به همراهی شهرداری نیاز داریم.

محمدی ادیب تاکید کرد: همچنین رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مناسبی است تا اقدامات زیرساختی و عمرانی خوبی در شهر اردبیل اتفاق بیفتد و با توجه به برگزاری رویداد‌های بین‌المللی در این سال، زیباسازی شهری و افتتاح پروژه‌های عمران شهری می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مهمی برای شهر اردبیل است و ما در مجموعه شورای شهر و شهرداری آماده هستیم تا به وظایفی که برای ما مشخص می‌شود عمل کنیم.

جواد انصاری افزود: شورای شهر اردبیل در بودجه سال ۱۴۰۱ ردیفی برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تعریف کرده است و این کار را در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز انجام می‌دهیم تا بتوانیم به تعهدات و وظایف خود در راستای این رویداد بین‌المللی عمل کنیم.

همچنین محمود صفری شهردار اردبیل در این جلسه با تاکید بر همراهی همه جانبه مجموعه شهرداری در برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳، گفت: اهمیت این رویداد بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست و فرصتی است که ظرفیت‌های شهر را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم و در این راستا مجموعه شهرداری برنامه‌های مختلفی تدوین و پیش بینی شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.