سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۶۳ زندانی استان سمنان همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۶۳ زندانی در استان همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: به تأسی از رفتار و منش سردار دل‌ها؛ در سراسر کشور ۶۳ زندانی به تعداد سال‌های عمر با برکت آن شهید والامقام در سومین سالگرد شهادتش، آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز می‌گردند.

وی افزود: در استان سمنان ۷۰ نفر از محکومان مالی و جرائم غیر عمد از زندانا‌های استان در سالروز شهادت سردار سلیمانی آزاد می‌شوند.

عبداللهی ابراز داشت: در همه شهرستان‌های استان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، به ۶۳ خانواده زندانیان ۱۰۰ میلیون تومان کمک مالی نقدی پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۱۱۴ نفر از زندانیان مالی با کمک بالغ بر ۴ میلیارد تومان به همت ستاد دیه استان و خیرین آزاد شدند.

آیین کمک به زندانیان محکومان مالی و جرائم غیرعمد در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان به صورت ویدئو کنفرانسی در سراسر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.