سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰ پروژه بیمارستانی و توسعه‌ای در استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اجرای ۱۰ پروژه بیمارستانی و توسعه‌ای در استان خبر داد و گفت : برخی از این پروژه‌ها دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسند.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح روند اجرای پروژه‌های بیمارستانی استان، از افتتاح بیمارستان سرطان و شیمی درمانی به عنوان یکی از مهمترین این پروژه‌ها یاد کرد و گفت : این پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای تجهیز این بیمارستان هم حدود یک تا دو ماه زمان نیاز است و با افتتاح آن ۱۰۰ تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

محمدی از اجرای پروژه VIP بیمارستان امام رضا (ع) هم خبر داد و افزود: این پروژه تمام شده و از این هفته در آن پذیرش بیمار خواهیم داشت و افتتاح رسمی آن هم در دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: این بخش از بیمارستان عملا شبیه هتل است و پنج تخت دارد و بیماران خارجی و بیماران ایرانی که بخواهند بصورت VIP پذیرش شوند، در این بخش بستری خواهند شد.

وی از اجرای فاز توسعه بیمارستان طالقانی کرمانشاه هم خبر داد و افزود: این پروژه غیرفعال بود و توانستیم از دو ماه پیش آن را مجددا فعال کنیم.

به گفته محمدی با افتتاح این فاز توسعه، ۵۰ تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستان طالقانی کرمانشاه اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به اجرای فاز توسعه اورژانس این بیمارستان هم اشاره کرد و افزود: برای این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اختصاص داده شد.

به گفته محمدی با اجرای فاز توسعه اورژانس بیمارستان طالقانی ۵۰ تا ۸۰ تخت به مجموعه تخت‌های اورژانس بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درصورت تخصیص اعتبار در تلاش هستیم بتوانیم ظرف دو تا سه سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

به گفته محمدی این پروژه در صورت افتتاح، به بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور تبدیل می‌شود.

وی به اجرای پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این پروژه تقریبا تمام شده و منتظر نصب هواساز آن هستیم و در تلاشیم دهه فجر امسال آن را به بهره برداری برسانیم.

محمدی با اشاره به صرف اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای این پروژه، گفت: با افتتاح این پروژه ۱۵ تا ۲۰ تخت به مجموعه تخت‌های اورژانس بیمارستان اضافه می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.