سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامی داشت سالگرد حاج قاسم در کوهبنان

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها محفل انس با قرآن در کوهبنان با اجرای گروه هم آوایی بین المللی پیامبر اعظم (ص) برگزارشد.

 امام جمعه کوهبنان گفت: سردار دل‌ها در گرفتاری‌ها و مشکلات به بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) تمسک و توسل داشت و همواره خود را سرباز ولایت و رهبری می‌دانست.

او  افزود: سردار دل‌ها به شدت انقلابی و در خط امام (ره) بود لذا انقلابی حرکت می‌کرد، انقلابی حرف می‌زد و تا پایان عمر انقلابی ماند.

او تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که زیر چتر ولایت و زیر پرچم اسلام و مقلد بزرگترین مرجع عالم تشیع مقام معظم رهبری هستیم.

حجت الاسلام جعفری ابراز داشت: پاسداری مومنانه و غیورانه از اصل ولایت فقیه از نشانه‌های یک فرد انقلابی است لذا باید حرف امام امروز را بشنویم، اطاعت کنیم و، ولی امروز را حمایت نماییم.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: حمایت جانانه از مقام معظم رهبری از شاخصه‌های فرد انقلابی است سردار دل‌ها از مقام معظم رهبری بعنوان یک حکیم یاد کرد لذا از مردم کرمان خواست تا پایان ولایت مدار بمانند، فرد انقلابی باید دفاع از محرومان در تمام نقاط جهان را مد نظر داشته باشد که این خصوصیت در شخصیت جامع سردار دل‌ها به چشم می‌خورد در حالی که سردار دل‌ها متعلق به کل جهان بود هر جا صدای مظلومی به پا می‌خواست به دنبال آن حرکت می‌کرد و هر جا زخمی می‌دید مرهم آن بود.

حجت الاسلام جعفری گفت:امروز نیاز اصلی در فضای مجازی تقواست فرد انقلابی باید اهل بصیرت باشد تقوای سیاسی و نوشتاری را رعایت کند تا در دام فتنه گرفتار نشود.

امام جمعه کوهبنان گفت: همگان باید همانند سردار دل‌ها و شهیدان بیدار باشند از انقلابی اسلامی دفاع کنند تا در رکاب حضرت، ولی عصر (عج) بعنوان سربازی لایق باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.