سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از گردشگران نوروزی

فرماندار کنگاور بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از گردشگران نوروزی تاکید کرد.    

فرزاد الماسی فرماندار کنگاور در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر‌های نوروزی شهرستان کنگاور، گفت : شهرستان کنگاور به عنوان دروازه ورودی استان کرمانشاه در حوزه سفر و ورود مسافر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  

فرماندار کنگاور، افزود: قرار گرفتن در مسیر اصلی تردد مسافران، در کنار آثار تاریخی و طبیعی ممتاز بر اهمیت گردشگری شهرستان افزوده است.  

وی گفت: وجود معبد آناهیتا و امام زاده ابراهیم در دل شهر کنگاور همواره مورد توجه شمار زیادی از گردشگران نوروزی بوده و امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی مناسب شاهد افزایش چشمگیر بازدید‌ها از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان باشیم.  

الماسی بر ضرورت خدمات رسانی مناسب به مسافران توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای ستاد سفر شهرستان تاکید کرد و گفت: کنگاور پیشانی استان کرمانشاه است و باید در بدو ورود گردشگران چهره زیبای استان را به آن‌ها نشان دهیم.  

وی بر لزوم آمادگی کامل ادارات عضو ستاد برای انجام وظایف ذاتی و سازمانی خود در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: برای شکل‌گیری یک نوروز متفاوت باید همه ظرفیت‌های اداری و بخش خصوصی را بکار بگیریم و شهرستان را به شکل مناسبی معرفی کنیم.  

فرماندار کنگاور تاکید کرد: مصمم هستیم که شرایط مطلوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنیم.

شهرستان کنگاور به عنوان ورودی شرقی استان کرمانشاه هر سال میزبان بخش اعظم گردشگران ورودی به استان است. معبد آناهیتا، پل کوچه، امام زاده ابراهیم، سراب فش و... از جمله جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.