سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاریگران زندگی، طرحی ارزشمند برای خراسان جنوبی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: طرح یاریگران زندگی که در روستا‌های استان برگزار می‌شود، فرصتی ارزشمند برای استان است.

حسنی مقدم دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با  مواد مخدر شهرستان قائنات که در سالن اجتماعات فرمانداری قاین برگزار شد، به ظرفیت بسیار ارزشمند ایجاد شده برای خراسان جنوبی برای  اجرای طرح یاریگران زندگی در روستا‌های استان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح با مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداران، بخشداران و دهیاران در روستا‌های با نرخ شیوع بالای اعتیاد در استان آغاز شده است.

او افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج سبک زندگی سالم و با نشاط، تقویت رویکرد توانمندسازی جامعه روستایی، توسعه رویکرد مردمی‌سازی و افزایش مشارکت‌های اجتماعی و عدالت توزیعی برنامه‌های پیشگیری با استفاده از همه ظرفیت‌های روستا است.   

حسنی مقدم با اشاره به اینکه این طرح علاوه بر روستا‌های آلوده به مواد مخدر در تعدادی از روستا‌های سفید نیز اجرا می‌شود گفت: این طرح در این روستا‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  وآگاه سازی مردم اجرا می‌شود.  

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی افزود: این طرح به صورت رسمی در ۲۷ دی با حضور استاندار در یکی از روستا‌های مورد هدف در استان آغاز می‌شود.  

حسنی مقدم گفت: شهرستان قائنات یک شهرستان ویژه و آخرین ایستگاه از ایستگاه‌های ایست و بازرسی در خروجی خراسان جنوبی است و نیرو‌های مبارزه با مواد مخدر این شهرستان جزوموفق‌ترین نیرو‌های استان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.