سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴۰ هزار اتباع در ایران تحت پوشش بیمه هستند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بر همکاری های بین المللی در حوزه بیمه سلامت تاکید کرد.

محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: اقدامات لازم جهت بیمه کردن افراد خارجی که وارد کشور می‌شوند، بهره مندی و در اختیار گذاشتن تجربیات بیمه‌ای کشورها، کمک به بیمه اتباع خارجی خصوصا اتباع افغانستانی با کمک سازمان‌های بین المللی، صورت گیرد.

وی تاکید کرد: از اتباعی که مقیم کشورمان هستند، فقط ۲۴۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند و انتظار می‌رود با ایجاد ارتباط با سازمان‌های بین المللی نظیر کمیساریای عالی پناهندگان بتوانیم به نحو بهتری اتباع را تحت پوشش بیمه در بیاوریم و همچنان با کمک سازمان بین المللی نظیر صندوق جمعیت ملل متحد و برنامه توسعه سازمان ملل بتوانیم به موضوع سالمندی بپردازیم.

ناصحی بیان کرد: گسترش همکاری دو جانبه با کشور‌های هدف خصوصا کشور عمان مورد درخواست ما است.

در ادامه،  محمدحسین نیکنام، دستیار ویژه وزیربهداشت و مدیر کل همکاری‌های بین الملل، سازمان بیمه سلامت را از بخش‌های موفق نظام سلامت برشمرد و آمادگی حوزه بین الملل را برای کمک به سازمان بیمه سلامت برای ایجاد ارتباطات بین المللی اعلام کرد.
وی ادامه داد: حوزه‌های همکاری‌های بین المللی با بیمه سلامت باید اولویت بندی شود و همکاری‌ها صورت پذیرد.
در پایان،  ناصحی با تاکید بر همکاری‌های بین المللی در حوزه بیمه سلامت، ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها باعث رشد بیمه سلامت شده و آورده‌هایی را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.