سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۳۷۶ مرکز نیکوکاری کمیته امداد در آذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: ۳۷۶ مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام در استان فعالیت می‌کنند.

علی پیری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در کارگاه آموزشی شبکه مراکز نیکوکاری در مهاباد، با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری سهیم شدن مردم در امور خیر و احسان است، گفت: در حال حاضر تعداد ۳۷۶ مرکز نیکوکاری با شعار از مردم برای مردم در استان ایجاد شده است و مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی در مهاباد افزود: این کارگاه آموزشی برای کیفی سازی مراکز نیکوکاری با شرکت رؤسای مراکز برگزارشده تا آنان بتوانند خدمات بهتری را به نیازمندان ازائه دهند.

احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد هم گفت: در این شهرستان ۱۳ مرکزنیکوکاری فعالیت می‌کنند و دو مرکز تخصصی هستند که در زمینه تحصیل دانش آموزان و اشتغال نیازمندان فعالیت دارند.

وی با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی افزود: این کارگاه به همت همکاران در سطح استان برای ارتقاء مراکز نیکوکاری برگزار شده است تا بتوانند از ظرفیت مردم به سمت توانمندی اقشار نیازمند استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.