سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی اصفهان از کاروان قرآنی شهید سلیمانی

استان اصفهان از ۱۲ تا ۱۵ دی، به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان توضیح داد: سازمان اوقاف و امور خیریه به‌منظور گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان ایشان، با محوریت کاروان قرآنی شهید سلیمانی، محافل انس با قرآن کریم و شهدا را در تعدادی از شهر‌های کشور برگزار می‌کند.

حمید بخشی ادامه داد: این کاروان قرآنی فردا، ۱۲ دی وارد استان اصفهان می‌شود از نماز مغرب و عشاء، در آستان امامزاده سلطان سیدعلی نایین، با اجرای مهدی صفری و تلاوت سیدمصطفی حسینی و سعید پرویزی میهمان اهالی نایین خواهد بود.

او درباره ادامه برنامه‌های کاروان قرآنی شهید سلیمانی گفت: دارالقرآن اهل بیت (ع) خمینی‌شهر سه‌شنبه، ۱۳ دی از نماز ظهر و عصر، مقصد بعدی کاروان است که با اجرای هادی صلح‌جو و تلاوت مهدی غلام‌نژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا و احمد ابوالقاسمی محفل نورانی را برگزار می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شامگاه ۱۳ دی، کاروان به یادمان شهدای نجف‌آباد و مزار شهید محسن حججی می‌رود و از نماز مغرب و عشاء برنامه‌های قرآنی خواهد داشت.

به گفته بخشی، این کاروان، پنجشنبه، ۱۵ دی در آخرین روز حضور خود در استان اصفهان، از نماز ظهر و عصر در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در آران و بیدگل و از نماز مغرب و عشاء در امامزاده علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان به اجرای برنامه می‌پردازد.

او افزود: این دو محفل قرآنی با اجرای حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و تلاوت احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا و مهدی غلام‌نژاد برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.