سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رقابت ملی اینوتکس‌پیچ از اصفهان

رقابت ملی استارتاپی اینوتکس‌پیچ ۲۹ دی از استان اصفهان آغاز می‌شود و بعد از آن چهار استان دیگر میزبان رقابت‌ها خواهند بود.

دبیر نمایشگاه بین‌المللی INOTEX ۲۰۲۳، گفت: اینوتکس‌پیچ یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که در آن استارتاپ‌ها از استان‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سجاد عباسی فشمی ادامه داد: رقابت‌ها ۲۹ دی از استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب تا اردیبهشت ۱۴۰۲ استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران میزبان رقابت‌ها خواهند بود.

او توضیح داد: برگزیدگان استانی این رقابت ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می‌شوند.

دبیر نمایشگاه بین‌المللی INOTEX ۲۰۲۳، از آغاز ثبت‌نام در ششمین دوره رقابت‌های استارتاپی اینوتکس‌پیچ، خبر داد و گفت: تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند در نشانی http://pitch.inotex.com ثبت‌نام کنند.

به گفته عباسی، تیم‌هایی که از طریق سایت رویداد ثبت‌نام می‌کنند، ابتدا براساس اطلاعات ارسال شده ارزیابی و سپس از هر استان ۱۵ تیم برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی انتخاب می‌شوند.

او اظهار کرد: رویداد INOTEX Battle یا نبرد استارتاپی پس از برگزاری رقابت ملی استارتاپی با حضور برگزیدگان اینوتکس‌پیچ برگزار می‌شود که درآن تیم‌های برگزیده با یکدیگر مناظره می‌کنند و در مباحث بازاریابی و فروش یکدیگر را به چالش می‌کشانند.

رقابت نهایی اینوتکس‌پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.