سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی:

۵۰۲ واحد مسکونی برای محرومان آذربایجان شرقی در حال ساخت است

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: عملیات ساخت ۵۰۲ واحد مسکونی در مناطق محروم استان در قالب تفاهم نامه‌های این بنیاد با کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی آغاز شده است.

آقای سروری با اشاره به اینکه در قالب تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد عملیات ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی شامل چاراویماق، خداآفرین، کلیبر و ورزقان شروع شده است گفت: حدود ۶۰ واحد نیز تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه استان در این تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد است، اظهار داشت: سهمیه استان طی امسال و در مرحله اول ساخت ۳۷۹ واحد مسکونی در این مناطق بوده که پرونده همه این واحد‌ها تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تفاهم نامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی بین این بنیاد با بسیج سازندگی و کمیته امداد در مناطق محروم استان، گفت: طی امسال سهمیه اولیه این تفاهم نامه ساخت ۴۰۰ واحد بوده که عملیات ساخت ۳۵۰ واحد از آن‌ها شروع شده است.

آقای سروری با اشاره به اینکه در قالب این تفاهم نامه اجرا بر عهده بسیج سازندگی و تشکیل پرونده تسهیلات و نظارت بر عهده بنیاد مسکن است، ادامه داد: از سهمیه اولیه این تفاهمنامه طی امسال ساخت ۱۴۰ واحد تمام شده و برای بقیه واحد‌ها نیز پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی یادآوری کرد: سهمیه ثانویه تفاهم نامه سه جانبه ساخت ۴۰ هزار واحدی مسکونی نیز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال آینده بوده که کار تشکیل پرونده این واحد‌ها نیز شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته نیز در راستای تفاهم نامه ساخت سه هزار مسکن محرومان در استان، یک هزار و ۱۵ واحد متعلق به کمیته امداد بوده که عملیات احداث همه آن‌ها شروع و ۹۰۰ واحد نیز تکمیل شده است.

آقای سروری با اشاره به آغاز طرح بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ در استان، افزود: تاکنون ساخت ۹ هزار و ۵۳۳ واحد برای مددجویان کمیته امداد احداث شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.