سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هجمه سنگین ناحقی علیه نظام و دولت در حوادث اخیر کشور انجام شد

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم مظلوم واقع شد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم مظلوم واقع شد گفت: هجمه سنگین ناحقی علیه نظام و دولت در حوادث اخیر کشور انجام شد.

فدا حسین مالکی در شورای اداری سیستان و بلوچستان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امیدواریم استاندار جدید با روحیه جهادی و پر انرژی که در گذشته داشتند به توسعه همه جانبه استان کمک کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم از حالا مدیران دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان این آمادگی را داشته باشند تا بودجه سازمان‌های خودشان را از وزارتخانه‌ها جذب کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نشستی با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای و مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان با وزیر نیرو و معاونان در چند روز اخیر داریم که در این نشست مساله انتقال آب از دریای عمان و تهلاب و همچنین مساله حق آبه رودخانه هیرمند مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: در حوادث اخیر کشور مسوولان از رهبر معظم انقلاب تا رییس جمهور و مجلس شورای اسلامی مظلوم واقع شدند.

مالکی تصریح کرد: یک هجمه بی سابقه‌ای از سوی منافقان، گروهک‌های تروریستی و کشور‌های متخاصم علیه نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفت که این میزان هجمه در نوع خودش بی سابقه بود.

وی ادامه داد: کشور‌های متخاصم در فتنه اخیر که در ایران اسلامی رخ داد ابزار‌های متعددی را بکار گرفتند تا ما را در همه مرز‌ها گرفتار کنند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلمه مظلومیت را باید بر دولت سیزدهم گذشت، زیرا مورد هجمه‌های بسیار تندی قرار گرفت.
وی بیان کرد: رییس جمهور همواره اعلام کردند که با هیچ کس عقد اخوت نبستند و گاهی در دولت که وزرا تند می‌رفتند در زمینه جابجایی‌ها ایشان تذکر جدی می‌دادند.
مالکی تصریح کرد: ۶۰تا ۷۰درصد مدیران دولت قبل در این دولت کار می‌کنند در حالیکه این مساله را در دولت قبل نداشتیم و به محض اینکه بر سر کار می‌آمد تمام نیرو‌ها را جابجا می‌کرد.
وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر که رخ داد از همه جریانات عبور کرده بود و این نیست که بگوییم این فرد اصلاح طلب و یا اصولگراست همه ما در یک کشتی هستیم.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سیاست خارجی ایران سابقه ندارد یک رییس جمهور طی یک سال تمام کشور‌های همسایه و منطقه را سر خط بیاورد و با آنان دیدار داشته باشد.
وی تصریح کرد: در زمان دولت سیزدهم ما شاهد برگزاری اجلاس‌های خارجی بسیار زیادی بودیم که این یکی از مهمترین موفقیت‌های دولت محسوب می‌شود.

مالکی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بیان می‌فرمودند که از ظرفیت کشور‌های همسایه در تبادلات تجاری و اقتصادی نبایم غافل شویم که دولت سیزدهم به خوبی این امر را محقق ساختند.

وی افزود: در دولت سیزدهم عضو سازمان شانگ‌های شدیم و هم‌اینک یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین کشور عضو این سازمان هستیم.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بله قبول داریم که تورم و مشکلات است، اما دولت با تمام توان در حال تلاش برای حل مشکلات کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.