سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه مسابقات «طراحی و دوخت پوشش اجتماع» در قزوین

مسابقات آزاد «طراحی و دوخت پوشش اجتماع» با انتخاب برترین‌ها در قزوین به کار خود پایان داد.

آئین اختتامیه نخستین مسابقه آزاد «طراحی و دوخت پوشش اجتماع» با انتخاب ۱۸۴ اثر برگزیده از بین آثار دریافتی در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو برگزار شد.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از دستگاه بافت، از نفرات اول تا سوم این مسابقات با اهدا جوایز و لوح تجلیل قدردانی و به سه نفر نیز لوح شایستگی اهدا شد.

حجت الاسلام سید محمود عرب در این مراسم اظهار داشت: خداوند لباس را به عنوان یک نعمت مطرح کرده و شکر این نعمت جز با حسن طراحی و استفاده مناسب میسرنمی شود و از این پوشش می‌توانیم برای زمینه سازی رشد شخصیت فردی و اجتماعی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: طراحی و دوخت مبتنی بر مد و مهارت و ترکیبی از مهارت و هنر محسوب می‌شود و طراحان دوخت افرادی منظم، دقیق، با اراده و دارای خلاقیت نوآورانه و مهارت مشاوره‌ای هستند که در جستجوی جزئیات و روحیه رقابتی می‌روند.

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان قزوین یادآورشد: هدف از برگزاری این مسابقات توسعه فضای تعامل و همکاری دست اندرکاران و فعالان حوزه مد و لباس، ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های اسلامی و ایرانی، فراهم شدن زمینه و فضا برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس و ایجاد فضایی مناسب برای بهره مندی مخاطبان از فضا و توانمندی‌های موجود در دانشگاه در رشته صنعت پوشاک است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.