سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید میدانی از روند اجرایی پست برق پتروشیمی چابهار

پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان به همراه معاونین این شرکت از روند اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت پتروشیمی چابهار که توسط بخش خصوصی، شرکت مپنا در حال اجرا است بازدید کرد.

 روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان  ؛ پرنده مطلق مدیرعامل،  پیری معاون طرح و توسعه،   عارف نژاد معاون منابع انسانی و مهندس شهمرادی مدیر ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به همراه علیرضاپور مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر از روند اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت پتروشیمی چابهار که توسط بخش خصوصی، شرکت مپنا در حال اجرااست بازدید میدانی به عمل آوردند و از نزدیک فعالیت‌های صورت گرفته در این پروژه را مشاهده کردند.

بازدید از روند اجرایی عملیات احداث ۲ نیروگاه ۱۸۰ مگاواتی پتروشیمی چابهار

وی همچنین در ادامه  بازدید از روند اجرایی عملیات احداث ۲ نیروگاه ۱۸۰ مگاواتی پتروشیمی چابهار بازدید میدانی به عمل آوردند.

عملیات احداث این ۲ نیروگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شرکت بزرگ مپنا در حال اجرا است  و در این بازدید میدانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مجری طرح ارائه شد.

با اجرا و بهره برداری از نیروگاه‌های مذکور ضمن تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم منطقه، مسیر توسعه و پیشرفت صنایع خرد و کلان استان نیز هموار خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.