سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ پل بزرگ در جنوب سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ پل بزرگ به همت دولت سیزدهم در جنوب این استان با اعتبار بیش‌از ۴۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است که از این تعداد هشت پل گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

جلال الدین قادری اظهارداشت: پل ۳۰۰ متری مسیر ایرانشهر - مهرستان یکی از بزرگترین و مهمترین طرح‌های در حال ساخت در جنوب سیستان و بلوچستان است که بزودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: این پل با ۲۱ دهنه هفت متری در نقطه‌ای حادثه خیز در مسیر ایرانشهر - مهرستان ساخته شده و همزمان با بارش باران و وقوع سیلاب چندین روز این مسیر ارتباطی بسته می‌شد و گاهی شاهد جان باختن افرادی در این نقطه همزمان با جاری شدن سیلاب بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ساخت این پل یکی از دغدغه‌های جدی مردم بود که با اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال بصورت جهادی از سوی پیمانکار بومی منطقه ساخته شده و بزودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این پل نقش مهمی در روان سازی تردد و جلوگیری از حوادث ناشی از سیلاب در منطقه دارد افزود: این روزها جنوب سیستان و بلوچستان با نگاه دولت سیزدهم روی ریل عمران و آبادانی قرار گرفته است.

قادری تصریح کرد: قرارداد ساخت پل در مسیر ایرانشهر - مهرستان ۲ ساله بود که با تلاش شبانه روزی ۴۵ نفر از مهندسین و کارگردان بومی منطقه حدود ۹ ماه ساخته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۰ دی ۱۴۰۱
شماکه اینقدر پل داریددرست میکنیدبیزحمت پل بزمان به ریگان هم یه نظری بکنید۲ساله که خرابست ملت دارندازجاده خاکی میرند