سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره مهر بانو در خراسان جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با برگزاری جشنواره مهربانو بانوان کنشگر اجتماعی به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی شناسایی می‌شوند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری جشنواره مهربانو در خراسان جنوبی گفت: در این جشنواره هزار و ۸۶۰ نفر از خراسان جنوبی شرکت کردند.

او  با بیان اینکه این هزار و ۸۶۰ نفر در مرحله شهرستانی داوری شدند، افزود: از این تعداد ۲۰ بانو به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در نهایت سه نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، ادامه‌داد: از نظر میزان مشارکت خراسان جنوبی رتبه اول کشوری را به دست آورده است.

او  درباره اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: برجسته سازی نقش اجتماعی بانوان و تقدیر از بانوانی که در حوزه‌های اجتماعی فعالیت مثبت و مؤثری داشته‌اند از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: تجربه نگاری از فعالیت‌های بانوان مسجدی برای استفاده دیگر افراد از هدف‌های برگزاری جشنواره مهربانو است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در فرهنگ دینی ادامه داد: سالم سازی محیط خانواده از طریق معرفی بانوان مؤمنی که هم کنشگر اجتماعی و هم موفق در خانواده هستند نیز در این جشنواره پیگیری می‌شود.

او یادآور شد: با برگزاری جشنواره مهربانو بانوان کنشگر اجتماعی به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی شناسایی می‌شوند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: بسیاری از این بانوان همسران امامان جماعات فعال در روستاها، بانوان فعال مسجدی، بانوان فعال در حل مشکلات خانوادگی و … هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.