سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجتماع پیاده روی راهیان مقاومت در کرمان

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در روز ۱۳دی ماه اجتماع بزرگ پیاده روی راهیان مقاومت در کرمان برگزار می‌شود.

سردار نظری سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در روز ۱۳دی ماه دو برنامه شاخص داریم که یکی در مصلی امام علی (ع) با حضور همه جهادگران و خادمین سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

او در ادامه گفت: برنامه دوم که برنامه بسیار بزرگ و یک اجتماع پیاده روی راهبان مقاومت ولایت مداری حاج قاسمی است ساعت ۱۲ونیم از چهار راه عصای سفید در خیابان زریسف است و تجمع انجام می‌شود.

سردار نظری افزود: از ساعت ۱۲ پذیرای مردم توسط ستاد مردمی مراسم سومین سالگرد حاج قاسم با برنامه‌های خوبی خصوصا مداح حاج رسولی هستیم و یک تجدید میثاق داریم و بعد حرکت به سمت گلزار شهدا و در آنجا تجدید میثاق با همه شهدا خصوصا حاج قاسم سلیمانی هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:ما در این ایام روزانه پیش بینی بالای ۲۰هزار نفر زائر از خارج استان داریم.

سردار نظری گفت: ما آمادگی ۱۰۰هزار زائر از خارج از استان را در هر روز داریم و اگر هر روز این تعداد زائر وارد استان شود ستاد مردمی و برخی از دستگاه ها پذیرای زائرین هستند.

او از عموم مردم خواست در روز ۱۳دی از ساعت ۱۲در چهار راه عصای سفید درم اسم اجتماع بزرگ پیاده روی تا گلزار شهدا شرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.