سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر سفارت‌خانه های ایران از بزرگمردی شهید سلیمانی

سفارت ایران در اتریش در توییتی نوشت: او همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید شهادت پاداش تلاش بی وقفه‌ی او در همه این سالیان بود.

سفارت ایران در وین نوشت: شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی شهید سلیمانی در همه این سالیان بود.

همچنین سفارت ایران در ویتنام در توییتی با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی نوشت: حاج قاسم ادامه دهنده راه دلیر مردان و زنانی همچون، بی‌بی مریم، میرزا کوچک خان، علیمردان خان، رئیسعلی دلواری، فرنگیس، پیشمرگان کرد، اقوام غیور بلوچ و شهدای دفاع مقدس بودند، و راهشان ادامه دارد.

سفارت ایران در یونان نیز در توییتی نوشت: ایالات متحده با نادیده گرفتن خواست کشورهای منطقه تلاش کرد تا حضور مضر خود را در منطقه تداوم بخشد. نقض حاکمیت عراق با حمله تروریستی به شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ظلمی نابخشودنی در حق ملت ایران و عراق است.

سفارت ایران در دانمارک در توییتی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: نقش سردار سلیمانی در حمایت از اقلیت‌های بی‌دفاع مذهبی و قومی به‌ویژه مسیحیان و ایزدی‌ها در برابر داعش برجسته و ماندگار است. فضیلت اخلاقی او در حمایت از مظلوم در برابر ظالم واقعاً در تار و پود زندگی او تنیده شد. او یک از خود گذشته بود.

سفارت ایران در سئول در پیامی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: سردار سلیمانی و یارانش با شجاعتی بی نظیر، ماشین نظامی تروریست‌های تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیسم را زمین‌گیر کردند. تاریخ این منطقه، رشادت‌های این فرمانده بی‌نظیر مبارزه با تروریسم را از یاد نخواهد برد.

سفارت ایران در لندن در توییتی با انتشار ویدیویی از سردار شهید قاسم سلیمانی به بخش‌هایی از نامه وی به دخترش اشاره کرد و به نقل از وی نوشت: آرامشم فدای آرامش آن دختر بی‌دفاعی که هیچ کس را ندارد و آن نوزاد گریان که دارایی ندارد و تمام داشته‌هایش را از دست داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.