سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۱۶۰ هزار تن مرکبات از کشور

۱۶۰ هزار تن مرکبات تاکنون از کشور صادر شده است.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۱۶۰ هزار تن مرکبات تاکنون از کشور صادر شده که بخش قابل توجهی از مازندران بوده و این عدد قابلیت افزایش دارد.

او افزود: تعاون روستایی مکلف است مراکز فروش ویژه در غرب استان راه‌اندازی کند تا مسافرانی که وارد استان می‌شوند مرکبات و کیوی استان را از این مراکز خریداری کنند.

خیریانپور گفت: اگر هماهنگی بین اتحادیه باغداران و سورتینگ داران وجود داشته باشد یقینا به نفع باغدار هم خواهد بود.

او با بیان اینکه تسهیلات در اختیار سورتینگ داران قرار دادیم، افزود: اتحادیه سورتینگ داران قیمت خرید پرتقال در باغ را افزایش دهند.

خیریانپور درباره خرید میوه شب عید، گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا تغییری در قیمت‌ها بوجود آید و نظارت دقیق بر افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند شود و برای خرید مرکبات و کیوی تسهیلات در اختیار قرار می‌گیرد و این تسهیلات نباید به انحراف برود.

او افزود: صادرات مرکبات باید به طور ویژه پیگیری شود و تک تک سورتینگ داران باید به صورت مستند آمار ارایه دهند که چه میزان صادرات داشتند.

خیریانپور گفت: تعاون روستایی مکلف است مراکز فروش ویژه در غرب استان راه‌اندازی کند تا مسافرانی که وارد استان می‌شوند مرکبات و کیوی استان را از این مراکز خریداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.