سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تبلیغات حوزه های علمیه کشور:

حضور در ۹ دی، نشان دهنده پشتیبانی از نظام ولایی جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام ملانوری گفت: حضور باشکوه در مراسم ۹ دی، نشان دهنده پشتیبانی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است.

مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز در امام زاده محمد صالح(ع) انار با حضور گسترده مردم برگزار شد.

حجت الاسلام حسین ملا نوری، معاون تبلیغات حوزه های علمیه کشور در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، ۹ دی را روز ملی وحدت مردم ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست و گفت: مهم ترین مولفه برگزاری مراسم ۹ دی، حضور پرشور و مشارکت مردم است و این حضور باشکوه در این آیین، یادآور ونشان دهنده پشتیبانی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: یوم الله ۹ دی روز بصیرت، بیداری و میثاق امت با ولایت است که در تاریخ انقلاب اسلامی، ماندگار و به یوم الله تبدیل شده و مردم ولایتمدار استان کرمان و ایران اسلامی از همه اقشار و گروه‌ها در این روز به پشتیبانی از نظام، امام (ره)، ولایت و شهداء، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه گران زدند و در ادامه با شعار‌های مرگ بر فتنه گر،مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل فتنه دشمنان را علیه نظام اسلامی محکوم کردند.

حجت الاسلام ملا نوری بیان داشت: حماسه مردمی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ یکی از ایام الله و یکی از روز‌های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد ماند.

این مراسم با سرود دانش آموزان دختر و پسر همراه بود. 

برچسب ها: 9 دی ، میثاق با ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.