سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع ۹ دی در سومین حرم اهل بیت

ولاییون در حرم شاهچراغ (ع)، حماسه ۹ دی را گرامی داشتند.

همزمان با روز حماسه و بصیرت، گروه‌های مختلف مردم استان فارس در حرم احمدبن موسی (ع)، تجمع کردند.

مردم ولایت مدار فارس، با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آشوبگر، خشم و انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند.

در این تجمع، مردم بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری، میثاق بستند و آشوب طلبی فتنه گران را در محکوم کردند و ولایتمداری و بصیرت خود را در فضای غبار آلوده فتنه نشان دادند.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

این مراسم با حضور استاندار فارس، رئیس کل دادگستری استان و دادستان فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم انقلابی و بصیر برگزار شد.

امسال در بیش از ۵۰۰ مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت و در ۸۰ شهر هم مراسم تجمع برگزار می‌شود و سخنران مراسم امسال سردار سپهر جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.