سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع:

مردم ایران از سرزنش و تهدید نمی‌ترسند

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت:مردم ایران اهل جهاد و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و از سرزنش و تهدید نمی‌ترسند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور در اجتماع مردم بندرعباس به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی گفت: امروز ایران اسلامی از اقتدار بسیار بالایی در عرصه نظامی و دفاعی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: امروز ایران اسلامی به حدی از توان نظامی رسیده است که وزارت دفاع با بهره گیری از توان نخبگان داخلی برای اولین بار هواپیمای جنگنده می‌سازد و انواع کشتی نظامی، زیر دریایی و موشک‌های مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

او با بیان اینکه مردم ایران اهل جهاد، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و از سرزنش و تهدید نمی‌ترسند، گفت: نهم دی ماه ۸۸ پایانی بر رویا پردازی دشمن بود که می‌خواست با ایجاد فتنه به نظام اسلامی ضربه بزند، اما ملت ایران با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) در برابر فتنه گران ایستادند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی و در برهه‌های مختلف با حمایت از صدام در دوران جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، بهانه‌های واهی در زمینه حقوق بشر و برنامه هسته‌ای به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است که البته راه به جایی نبرده است.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست و این بهانه دشمن برای کاهش قدرت موشکی و دفاعی کشورمان است.

او گفت: امروز دشمن نه اینکه نخواهد، بلکه نمی‌تواند به کشور ما حمله نظامی کند، زیرا نظام اسلامی و نیرو‌های مسلح در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: باید در عرصه‌های اقتصادی و جنگ ترکیبی دشمن نیز به اقتدار کامل برسیم تا دشمن بهانه‌ای برای نفوذ نداشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.