سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه ۹دی ماه؛ خط بطلانی بر توطئه‌های سران استکبار جهانی بود

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:حماسه ۹دی ماه؛ مبتنی بربصیرت ملت بزرگ ایران، گواه روشنی ازمیثاق ناگسستی امت باولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، درحاشیه مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی گفت: خلق حماسه نهم دی از سوی ملت آگاه و ولایت مدار ایران اسلامی، نشان دهنده اعتقاد راستین به حقانیت مسیر پیش رو و خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت : تداوم مسیر انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن با تاسی به روحیه آزادگی و آزاداندیشی در مکتب سید الشهداء (ع) و تبعیت از ولایت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: بهره گیری از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حقیقت رمز موفقیت‌ها و سربلندی‌های بیشتر این ملت در مسیر پیش رو خواهد بود.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت:۹دی ماه سالروز حماسه ملت با بصیرتی است که در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن تصویری عزتمند به دنیا نشان دادند.

مهدی بخشی اظهار داشت: بی شک حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ یکی از مناسبت‌های بزرگ و به یادماندنی و نماد تجلی بصیرت و میثاق با ولایت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.