سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون دانشگاه‌های افسری ارتش در شیراز برگزار شد

همزمان با سراسر کشور آزمون اختصاصی داوطلبان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در محل دانشگاه شیراز برگزار شد.

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: آزمون اختصاصی داوطلبان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ صبح امروز همزمان با کل کشور؛ در استان فارس به میزبانی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل دانشگاه شیراز با حضور بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در ۴ حوزه برگزارشد.

سرهنگ محمدرضا یاری گفت: آزمون جهت جذب و پذیرش و گزینش در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش صورت گرفته که نتیجه آزمون در اواخر دی ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

او گفت: پس از آن اسامی پذیرفته شدگان در سایت آجا دات آی آر اعلام و از تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری به دانشگاه افسری تهران معرفی تا در خصوص معاینه پزشکی، تست آمادگی جسمانی اعزام خواهند شد.

سرهنگ یاری گفت: در صورت قبولی در این مرحله در خصوص گزینش و تحقیقات صلاحیت عقیدتی، مکتبی و حفاظتی مصاحبه و اقدامات بعدی در خصوص پذیرفته شدگان نهایی صورت می‌پذیرد و نتیجه قبولی نهایی در تیر ماه سال ۱۴۰۲ در سایت گزنش آجا به آدرس aja.ir اعلام خواهد شد.

گفتنی است آزمون موصوف با همکاری سازمان سنجش و دانشگاه شیراز و تحت نظارت دفتر جذب و عضویابی ارشد نظامی ارتش به ریاست سرهنگ دکتر محمدرضا یاری در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.