سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات فرهنگی هنری «سردار دلها» در کردستان برگزار می‌شود

مدیر ستاد فهما کردستان از برگزاری مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دلها» در استان خبر داد .

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان گفت: مسابقات هنری تحت عنوان «سردار دلها» ستاد کانون‌های مساجد استان کردستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تبیین جایگاه معنوی ایشان در جامعه برگزار می‌شود.

بهزاد کیامهر با اشاره به موضوع این مسابقات فرهنگی ـ هنری افزود: مجموعه مسابقات «سردار دلها» با پنج موضوع نقاشی، شعر، دلنوشته، خوشنویسی و مقاله‌نویسی در رده‌های سنی (کودک ۸ تا ۱۲ سال) نوجوان (۱۳ تا ۱۸ سال) و جوان (۱۹ تا ۳۰ سال) پیش‌بینی شده است.

او به شرایط شرکت در این مسابقات اشاره و بیان کرد: عضویت در سامانه «بچه‌های مسجد»، خلق آثار به زبان‌های کُردی، فارسی و تُرکی و رعایت رده سنی از شرایط عمومی علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات است.

کیامهر با بیان اینکه فراخوان این مجموعه مسابقات بین اعضای کانون‌های مساجد استان اعلام شده است، افزود: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه، ۲۲ دی‌ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات ارسال کنند.

او الگو قرار دادن سیر و سلوک و زندگی گوهربار سردار دل‌ها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و اظهار کرد: جوایز نفیسی در هر رده سنی در دو بخش بانوان و آقایان به ۴۵ برگزیده این مسابقات اهدا می‌شود.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در مورد نحوه ارسال آثار یادآور شد: شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند آثار خود را در زمان مقرر به آدرس سنندج میدان بسیج، بلوار شهید سلیمانی مجتمع فجر، ستاد کانون‌های مساجد استان کردستان و یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه استان تحویل دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.