محمدحسین یزدانی رییس انجمن راهنمایان گردشگری تهران در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نمایش جاذبههای گردشگری در سطح شهر باید دائمی باشد یعنی معرفی جاذبههای گردشگری باید بخشی از زندگی مردم در تهران باشد و همیشه این تابلوها را ببینند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تبلیغ جاذبههای گردشگری بر روی تابلوهای شهری میتواند تأثیرگذار باشد، اما به شرطی که این کار در زمان مناسب انجام شود. اگر ما در سطح شهر بیلبوردهای ثابتی برای معرفی جاذبههای کشور داشته باشیم اتفاق بهتری است، چون تهران توریست فرست است.
رییس انجمن راهنمایان گردشگری تهران بیان کرد: اما در حال حاضر تنها در برخی از ایام سال میبینیم این تابلوها مزین به جاذبههای گردشگری میشود در حالی که مردم باید همیشه این جاذبهها را ببینند.
یزدانی خاطرنشان کرد: این اتفاق به خصوص در زمان نزدیک به عید نوروز میتواند تأثیرگذار باشد. چون کار خوب زمانی تأثیر خواهد داشت که به موقع اجرا شود.
وی گفت: ما در کشورهای دیگر نیز میبینیم که در تابلوهای جادهای جاذبههای گردشگری تبلیغ میشود، اما هدفمند.
انتهای پیام/