سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های شاخص یزد در دهه بصیرت و میثاق ولایت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به تشریح برنامه‌های شاخص استان در دهه بصیرت و میثاق ولایت پرداخت.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دهه بصیرت و میثاق با ولایت که شامل چند مناسبت است، از فردا آغاز می‌شود.

او افزود: ۹ دی ماه سالگرد حماسه افتخار آفرین ملت ایران در برابر فتنه ۸۸، ۱۲ دی ماه سالروز سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان و ارتحال عمار انقلاب حضرت علامه مصباح و ۱۳ دی هم سالروز شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای بزرگداشت این دهه تصریح کرد: اوج این برنامه‌ها فردا در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود و استاندار یزد مهران فاطمی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد است.

او ادامه داد: در شهرستان بافق هم قرار است راهپیمایی  ۹ دی ماه پس از اقامه نماز جمعه به سوی امامزاده عبدالله (ع) برگزار شود.

متوسل اظهار داشت: همچنین ساعت ۸ صبح دوشنبه برنامه مشترک ۹ دی، سالروز ورود رهبری، ارتحال علامه مصباح و شهادت سردار سلیمانی در مسجد روضه محمدیه با سخنرانی سعید جلیلی مشاور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

او از برگزاری مراسم‌های متنوع به ویژه در دانشگاه‌ها و مدارس، فضاسازی میدان‌ها و خیابان‌ها و ادارت و برگزاری نشست تبیینی با حضور کارشناسان سیاسی در همه ادارات به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های این دهه یاد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد که جزئیات برخی دیگر از برنامه‌ها به ویژه در شهرستان‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.