سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست‌فرمانده‌انتظامی زاهدان خبر داد؛

دستگیری زن جوان با ۱.۵ کیلوگرم مواد افیونی در پایانه مسافربری زاهدان

سرپرست‌فرمانده‌انتظامی زاهدان گفت: زن جوانی که همراه فرزندش، قصد انتقال ۱.۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع‌شیشه به استان همجوار را داشت در پایانه مسافربری این شهرستان دستگیر شد.

 پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی  گفت: در پی اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان زاهدان خبری مبنی بر انتقال و جابجایی محموله‌ای از مواد مخدر به استان همجوار، مورد بررسی مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۷ زاهدان پس از بررسی‌های همه جانبه و اطمینان از صحت و سقم خبر، با تشکیل تیمی مجرب از کارشناسان انتظامی به محل حضور احتمالی فرد مورد نظر اعزام می‌شوند.

سرهنگ فروغی با بیان اینکه پلیس شهرستان زاهدان زنی جوان به همراه فرزند خردسالش را در پایانه مسافربری این شهرستان شناسایی می‌کند، گفت: مأموران انتظامی در بررسی قانونی از سبد دستی متهم یک و نیم کیلو گرم مواد مخدر شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری متخلف و انتقال وی به کلانتری محل خبر داد و گفت: برای کاهش و ریشه کن کردن این پدیده منحوس در اجتماع نیاز به مشارکت و همراهی آحاد جامعه داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.