سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌ای برای ایجاد تصاویر بر اساس توضیحات متنی

وظیفه نرم افزار ویژه DALL-E ایجاد تصاویر بر اساس توضیحات متنی با استفاده از هوش مصنوعی است.

 برنامه DALL-E برای انجام وظیفه خود به شبکه عصبی هوش مصنوعی متکی است و با استفاده از میلیون‌ها تصویر از اینترنت آموزش دیده است.

برنامه ویژه DALL-E توسط یک شرکت تحقیقاتی وابسته به سازمان غیرانتفاعی آمریکایی OpenAI توسعه داده شد و نسخه اول این برنامه اغلب تصاویر ناموفق را بر اساس توضیحات متنی نمایش می‌داد، اما عملکرد هوش مصنوعی به وضوح در نسخه دوم  DALL-E ۲ تکامل یافته است و  می‌تواند نتایج عالی و جالبی ارائه دهد.

کاربر می‌تواند این برنامه ویژه را به صورت رایگان و بدون محدودیت در سایت Craiyon.com امتحان کند و پس از وارد کردن متنی که تصویر مورد نظر را توصیف می‌کند، باید بر روی دکمه "طراحی" کلیک کند.  ممکن است یک دقیقه طول بکشد تا هوش مصنوعی 9 تصویر را نمایش دهد که با توضیحات متن مطابقت دارند.

بهترین نتایج زمانی است که توضیحات متنی به زبان انگلیسی وارد شود، دستورالعمل‌های سبکی در نظر گرفته شود، و حتی می‌توان یک قلم موی ون گوگ یا حتی نقاشی فوتورئالیستی را درخواست کرد.

پس از ثبت نام، کاربر می‌تواند هم اکنون به صورت رایگان از نرم افزار ویژه DALL-E ۲ استفاده کند و پس از آن می‌توان هر ماه ۵۰ مجموعه تصویر ایجاد کرد.

منبع: ae.24

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.