سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه دوم آذربایجان غربی در نصب پابند الکترونیکی محکومین در کشور

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان غربی در مهاباد گفت: این استان در نصب پابند الکترونیکی محکومین رتبه دوم کشور را دارد.

مراد فتحی مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان غربی گفت: این استان از لحاظ محکومین دارای پابند الکترونیک رتبه دوم کشور را دارد که یک موفقیت در راستای کاهش جمعیت کیفری است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر ۶۳۴ محکوم زندان‌های آدربایجان غربی با استفاده از پابند الکترونیکی در خانه یا محدوده تعیین شده تردد می‌کنند.

فتحی با بیان اینکه این فرصتی برای کاهش جمعیت کیفری است، افزود: اقدامات صورت گرفته در مجموعه دادگستری استان برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و نتایج حاصل از آن مرهون زحمات تمام قضات است.

مدیرکل امور زندا‌ن‌ها و اقدامات تأمینی، تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان غربی ادامه داد: دادگستری در اجرای برنامه تحولی قوه قضاییه در استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس نیز رتبه برتر کشوری را دارد که تمام این موفقیت‌ها مطابق سیاست‌های قوه قضائیه در دوره تحول انجام گرفته است.

وی افزود: پابند‌های الکترونیکی، نه تنها به عنوان مکملی برای برخی جرایم بخصوص استفاده می‌شوند، بلکه می‌توانند به عنوان جایگزین حبس یا جریمه‌های نقدی نیز در نظر گرفته شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.