سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی زاده: بازی با گل گهر در سرنوشت قهرمانی نیم فصل تاثیردارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با گل گهر ۶ امتیازی محسوب می‌شود و در قهرمانی نیم فصل تاثیرگذار است.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی ۶ امتیازی در پیش رو داریم و باید بازیکنان حواسشان باشد و نتیجه این بازی در قهرمانی نیم فصل تاثیرگذار است. البته به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند، اما با توجه به  اعتبارش اهمیت دارد.

جدایی لوکادیا به ضرر پرسپولیس تمام شد 

فنونی زاده گفت: جدایی لوکادیا به ضرر پرسپولیس تمام شد و گل محمدی در بازی با پیکان هم  تیم را بدون مهاجم وارد زمین مسابقه کرد. همه تیم‌ها به جز تیم استقلال از خدایشان است که  مهدی عبدی و حامد پاکدل را داشته باشند، اما سرمربی پرسپولیس به این بازیکنان اعتقادی ندارد تا از اول بازی کنند. ولسیانی و فرجی مدافع هستند و آن‌ها نمی‌توانند خیلی به خط حمله کمک کنند و دقایق آخر بازی می‌توانند کمک حال مهاجمان  باشند.  سبک بازی لوکادیا شبیه به بازی فرشاد پیوس بود و او در باکس  ۱۸ قدم فوق العاده بازی می‌کرد و یک تمام کننده به حساب می‌آمد.

عبدی و پاکدل اعتماد به نفس سال گذشته را ندارند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه اعتماد به نفس عبدی و پاکدل پایین آمده است، گفت: پرسپولیس تیم درجه سوم نیست و باید در این تیم بازی کنید تا دیده شوید. اگر این ۲ بازیکن اعتماد به نفس پارسال را داشتند به طور حتم به تیم ملی فوتبال دعوت می‌شدند. زمانی پرسپولیس و استقلال بهترین مهاجمان آسیا را داشتند. مثلا منشا در زمان برانکو یک فصل خوب بود، اما فصل بعدش کارایی چندانی نداشت.

استفاده از ۲ هافبک دفاعی در مغزم نمی گنجد 

او ادامه داد: یک مربی باید از ابزارش به نحو احسن استفاده کند. ما  ۳ مهاجم داریم، اما گل محمدی تیم خود را بدون مهاجم به زمین مسابقه می‌فرستد. سرخپوشان با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی می‌کنند و باید از مهاجم هدف استفاده شود. وحید امیری، عالیشاه و ترابی پاسور هستند و نیمکت نشینی سروش رفیعی هم مسئله ساز شده است. رفیعی هر وقت به زمین مسابقه می‌آید حملات تیم ۳ برابر می‌شود. اصلا استفاده از ۲ هافبک دفاعی در مغزم نمی‌گنجد.

اضافه شدن آل کثیر به پرسپولیس ایده خوبی است 

فنونی زاده درباره اینکه تمدید قرارداد با عیسی آل کثیر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: مطمئن باشید که سرنوشت عیسی هم همانند عبدی می‌شود. او در جام باشگاه‌های آسیا خیلی به پرسپولیس کمک کرد، اما مغضوب کادر فنی شد و بعد از مصدومیت از لیست سرخپوشان خارج شد. مهاجم داخلی وجود ندارد که بتواند به سرخپوشان در نیم فصل دوم کمک کند و مهاجم خارجی که مشغول هستند و به نظرم اضافه شدن آل کثیر ایده خوبی است.

باید یک روانشناس برای روحیه بازیکنان پرسپولیس جذب شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکل گلزنی سرخپوشان گفت: پرسپولیسی‌ها در تمام خطوط به جز خط حمله فوق العاده هستند. بیرانوند درون دروازه عالی است و  ۴ دفاع وسط  داریم که حتی کامیابی نیا هم می‌توانددر دفاع بازی کند. ترافیک در خط هافبک داریم و بازیکن  بازیساز هم حضور دارد. البته سرخپوشان مهاجم هم دارند، اما به نحو احسن از فوروارد‌ها استفاده نمی‌شود. به نظرم مدیریت باشگاه باید یک روانشناس بیاورد تا به بازیکنان روحیه بدهد. به نظرم بازیکنان از دقیقه یک از لحاظ بدنی کم می‌آورند و گل محمدی باید دستیاران خارجی خود را بیرون کند و عیان کار را خودش در دست بگیرد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.