سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در مهاباد برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در مهاباد با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی، فرماندار ویژه مهاباد و جمعی از ایثارگران و خانواده شهدای این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران مهاباد گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای کامل و مطلوب قوانین مربوطه به حوزه ایثارگران که به تصویب مجلس شورای اسلامی هم رسید، اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: جامعه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران داشته و باید زمینه تحقق و اجرای نیاز‌های آن‌ها در کشور فراهم شود.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: نماینده با رابط امور ایثارگران در سطح ادارات کل مشخص و در اداره شهرستان‌ها نیز برای پیگیری امورات حوزه ایثارگران معرفی شوند.

حجت الاسلام نیساری با بیان اینکه واگذاری ۱۵۰ قطعه زمین ایثارگران در سطح استان در حال انجام است، افزود: انتظار داریم قانون ۲۵ درصد استخدامی، تسهیلات بانکی و طرح‌های تکریم سپاس و همچنین همران خورشید برای قدردانی از ایثارگران سطح استان به صورت کامل اجرایی شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه گفت: پیگیری حل مشکلات زمین متعلق به ایثارگران هستیم تا پس از سال‌ها این املاک واگذار شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی و در کنار مردم است، افزود: بکارگیری نیروی‌های ادارات به صورت شرکتی و قراردادی با اولویت نیرو‌های بومی و طبق ضابطه و استفاده از ظرفیت نیرو‌های ایثارگر صورت خواهد گرفت.

مقام عالی شهرستان با تاکید بر اینکه جایگاه و منزلت رفیع جانبازان و ایثارگران در لایه‌های مختلف جامعه باید نهادینه شود، اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در جهان جایگاه ویژه و قدرتمندی دارد که این اقتدار مدیون خون پاک شهدایی است که خون آن‌ها برای دفاع از میهن اسلامی در جنگ با دشمن ریخته شد.

عباسی در ادامه یادآور شد: بانک‌های عامل باید بخش نامه‌های ابلاغی در خصوص ارایه تسهیلات به مردم به ویژه به خانواده معظم شهدا و ایثارگر اجرایی کنند.

در پایان این جلسه از ۲ خانواده ایثارگر مهاباد نیز با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.