سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

ثبت نام ۲هزار و۳۵۶ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان

از برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان همزمان در سراسر کشور در استان خراسان شمالی طی روز‌های ۸ و ۹ دی ماه ۱۴۰۱ با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

قاسم قاسمی گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در خراسان شمالی طی روز‌های ۸ و ۹ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

او  به محل برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت : محل برگزاری آزمون در شهر بجنورد و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خواهد بود و درب محل برگزاری از ساعت ۷ در روز‌های یاد شده بسته خواهد شد و فرآیند شروع آزمون نیز از ساعت ۷ صبح روز‌های مذکورآغاز خواهد شد که متقاضیان می‌بایست یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حاضر شوند.

قاسمی گفت : این آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۸ دی در دو نوبت صبح و عصر و در روز جمعه مورخ ۹ دی در نوبت صبح برگزار خواهد شد.

او گفت : در مجموع تعداد ۲۳۵۶ شرکت کننده در آزمون حضور دارند که از این تعداد ۴۳۹ شرکت کننده خانم و ۱۹۱۷ شرکت کننده آقا خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و گفت : شرکت کنندگان در مجموعه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس‌های inbr.ir و sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

گفتنی است شرکت کنندگان حتماً جهت ورود به آزمون با ماسک وارد حوزه آزمون شوند و از آوردن تلفن همراه و ماشین حساب‌های دارای بلوتوث و سیم کارت اکیداً خودداری نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.