سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بیش از هفت هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: هفت هزار و ۸۶۸ نفر در استان همزمان با سراسر کشور در آزمون ورود به حرفه مهندسان با هم رقابت می‌کنند.

آقای بخشی زاده گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور به مدت ۲ روز، امروز و فردا (۸ و ۹ دی) از ساعت هشت صبح در شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع داوطلبان ثبت نام شده برای آزمون ورود به حرفه مهندسان، استان یک هزار و ۶۳۴ نفر خانم و ۶ هزار و ۲۳۴ نفر مرد هستند، اظهار داشت: شرکت کنندگان در این آزمون در هشت حوزه امتحانی شامل سه حوزه در کلانشهر تبریز و پنج شهرستان مراغه، اهر، میانه، مرند و بناب برای ورود به حرفه مهندسی با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: این آزمون در رشته‌های مهندسی، معماری و صلاحیت‌های نظارت و اجرا، عمران و صلاحیت‌های نظارت محاسبات و اجرا، تاسیسات مکانیکی و صلاحیت‌های نظارت طراحی و اجرا، تاسیسات برق و صلاحیت‌های نظارت، طراحی و اجرا، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسان به صورت تستی برگزار می‌شود.

آقای بخشی زاده ادامه داد: آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه امتحانی در میان استان‌های کشور بوده و این تعداد حوزه‌های امتحانی صرفا جهت رفاه حال داوطلبان و تسهیل در تردد داوطلبان تعیین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.